Busqueu en aquest bloc

Elsa i Anna de Frozen fent el ninot de neu per Mireia

Mireia 4 anys

A la nostra casa també ha arribat l'euforia de veure la pel.licula un cop darrera l´altra, comprar/regalar coses que porten aquestes dues germanes l' Elsa i l' Anna.
Doncs normalment les coses que fan són quan les germanes són grans.
La meva nineta Mireia ja fa molt de temps que portava cantant "Hazme un muñeco de nieve" (Fes-me un ninot de neu) abans de veure la pel.licula, el meu fill i jo li demanavem que la cantés abans d´anar a dormir i algun cop hem tingut el privilegi que ens la cantés.
I vaig pensar que el que més li agradaria es que li pintés les germanes quan eren petites.
Ara ja tenim les cançons inclús al cotxe i ens la posem a cantar, el meu fill no tant, pobret són coses de nenes...petites i grans ;-P




Aquí tenim el Jordi i la Mireia amb les seves noves samarretes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada