Busqueu en aquest bloc

Futbolista per Pol amb camp al fons


Pol 9 anys

Al gener Pol va fer 9 anys i una gran amiga meva i de la seva mare va pensat que jo li fes una samarreta amb un tema que l'apassiona que és el futbol.
Vaig pensar que al tenir 9 anys seria millor fer-li un dibuix més realista i no tant infantil, per això he dibuixat un jugador xutant la pilota, he intentat que s'assembli a ell.
I de fons un camp de futbol gran que ocupa bona part de la samarreta perque es noti que el futbol li agrada molt.
Ahir em vaig trobar la seva mare i em va dir que li havia agradat molt.
Espero que la porti molt a gust en Pol.
I per molts anys !!!!




I a l´esquena com es habitual el nom.
Volia fer-li amb lletres que formessin un conjunt.
Un mica de disseny ... ;-)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada