Busqueu en aquest bloc

Goku fase Deu volant per Jordi, Marc, David i Mary. Samarreta vermella maniga curta

Jordi 7 anys
 Com tots ja debeu saber el meu fills és un apassionat de la sèria Bola de Drac i com sempre li faig una samarreta pel seu aniversari, doncs aquesta és la que li ha arribat pel seu setè any.
Amb el Goku de la fase Deu on surt en la última pel.licula que per descomptat vam anar a veure.


I com no aquest és el pastis que li vaig fer, bé aquest es per mi i per ell, ja que jo he de confesar que ja he complet 40 !!!! Mare meva....


Doncs jo volia bufar 40 espelmes, clar que si!!!
Doncs aquí està, la veritat es que va ser feixuc posar-ne tantes, i llavors em vaig adonar que sí, que en tinc uns quants.
El temps passa i penses en tot el que has fet, has deixat de fer i fas reflexions.
I també penso en que tinc dos fills meravellosos que sempre em sorprenen, que cada vegada que es fan grans em demostren tot el que t´estimen, t´ho demostren en petites coses que els hi surten expontàniament.
Ens fem moooltes abraçades, em reben euforicament cada vegada que em veuen, tenen sempre un somriure a la cara cada vegada que els mires.





Aquest és un pastis bastant laborios però que val molt la pena, us passo l´enllaç per si el voleu intentar fer:

Bizcocho rayado (Baumkuchen)


I és com no de la Receta de la Felicidad, podeu veure la seva pagina web:


Us la recomano, es tota una professional.

Samarreta per Marc
13/01/15

Marc 8 anys

Aquesta vegada ha estat el meu fill Jordi qui ha triat les samarretes que li hem de fer al seu millor amic. Les dues són amb el Goku en fase Deu, amb el cabell vermell, és el que més se li destingeix a primera vista.


Aquí teniu la samarreta tal com queda i el detall de l´esquena amb el nom ben grandet.
Al acabar-les el meu fill ja m´està demanant la següent que vol que li pinti....


Aquí teniu l´altra samarreta que li hem regalat


Samarreta per David
31/01/2014


David 8 anys
Doncs aquesta és la tercera samarreta que faig pels nostres tres herois, l´he feta pels aniversaris d´uns amics incondicionals, em feia gràcia ja que són tant amics fer-lis la mateixa samarreta per que la poguin dur plegats.
I es que el meu fill sempre em diu, -mama el Marc s´ha copiat i s´ha posat la mateixa samarreta...!!!- i el que passa es que es posen d'acord en el dia per portar la mateixa samarreta.
M'encanta..... ;-P


Ultimament amb el nom gran a l´esquena que trobo que queda força bé!



Samarreta per Mary
Març 2015

Mary 28 anys
Una samarreta per un dona la qual li agrada molt el Goku i va pensar una amiga meva que li agradaria el regal ja que és diferent.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada