Busqueu en aquest bloc

Patinadora Lucía. Samarreta cru maniga curta


Aquesta samarreta és molt especial, és el regal per Lucía dels seus pares.


De sempre les seves filles els ha agradat molt totes les samarretes que faig.
Però el que no es pensava la Lucía és que la seva mare havia pensat una samarreta molt especial personalitzada exclusivament per a ella.
Lucía és una noia, que patina a les extraescolars de l'escola, li agrada molt, jo vaig tenir la sort de poder veure l'exhibició que van fer.
La seva mare em va demanar que li fes una samarreta patinant en la qual ella se sentís identificada em va passar unes quantes fotos, jo li vaig dir que li faria aquesta portura de l´angel, crec recordar que s´anomena així, jo quan era com ella la feia molt i em sentia feliç fent-la, clar que el més complicat és aixecar la cama tant alt, però amb pràctica es pot, es una portura en principi senzilla i crec que molt elegant.
Jo tenia clar la postura, i el que he fet es "vestir-la" amb el maiot que duia en l´exhibició.


Crec que ha quedat una samarreta molt fineta i molt bonica.
Per molts anys Llucía!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada