Busqueu en aquest bloc

Samarreta verda amb Drac Sheron i Boles de Drac per Jordi

DIADA DE SANT JORDI

Samarreta per Jordi 5 anys


Aquest Sant Jordi a casa ve amb un Drac diferent que concedeix un desig quan reuneixes les Set Boles de Drac, es tracta del Drac Sheron.
Aquesta samarreta pensava que trigaria més en fer-la perquè m'havia de posar i estar estona, al final l'he pogut acabar i estic molt contenta de com ha quedat.
Aquests dibuix el va triar el meu fill, ell és qui més comandes em fa;-)
Ostres aquesta és la seva setena samarreta!



Aquest és el meu fill


També us poso unes fotos del pastis que li he fet al meu nen, es en Goku volant sobre el núvol kinton.
Ja veieu, Sant Jordi ve amb una febre de Bola de Drac.
Aquests pastis l´he copiat literalment, es el meu primer pastis de fondant amb una figura, bé hem fet animal de granja ( el meu marit també van col.laborar). L´he tret del blog Tartas Elena aquí teniu l´enllaç al pastis. Sé que hi ha un abisme entre el meu i el seu però l´he volgut posar igualment.




Aquest és el de l´any passat. Va ser la meva primera rosa amb fondant, va ser molt més senzill.

FELIÇ SANT JORDI !


Samarreta per Alejandro

21/12/13

Alejandro 6 anys
 Alejandro sempre li han agradat les samarretes que duia el meu fill i pel que es veu aquesta és la que més li ha agradat fins ara, aquesta la durà ell aquest hivern.



2 comentaris:

  1. Guau , que arte para pintar es una pasada, vaya lujo que tiene Jordi con su mami, le pinta camisetas le hace una tarta, no se podrá quejar, me alegra que te animases ha relizar tu tarta además de este modelado que no es nada facil, y que escogieses una de mis tartas, me alaga enormemente, gracias Montse, un placer enorme conocer tu rinconcinto virtual , me pasare a verte, un beso, Felicidades, a tu hijo, eso me hace recordar que tengo que felicitar a mi hermano que hoy es su santo también,un cariñoso abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias a ti, así puede hacerle esta tarta de Goku a mi hijo.
      Te felicito por tu arte en modelar, que es realmente difícil y lo valoras realmente cuando lo intentas hacer, ahí ves realmente lo importante que es saber hacerlo. Yo también seguiré tu blog, me encanta...
      Besitos

      Elimina