Busqueu en aquest bloc

Goku volant per Jordi, Marc i Angel. Samarretes groga i blaves maniga curta

Samarreta per Angel

20/06/13
Samarreta per Angel 6 anys
Angel també farà els anys a l´estiu i avui es fa la festa del seu aniversari amb els companys del col.legi.
Felicitats!
Espero que t´hagi agradat!

Samarreta per Jordi

Samarreta per Jordi 5 anys
Aquesta és una samarreta que he fet per al meu fill i el seu amic de l'ànima del col · legi, es posen la samarreta almenys dues vegades a la setmana, i els veus junts corrent i jugant orgullosos de portar el Goku. Al meu fill ja li fet unes quantes, aquesta està feta expresament perquè la llueixin plegats.


CANÇÓ

Samarreta per Marc


Samarreta per Marc 5 anys


També podeu veure que hi han algunes diferencies entre les dues samarretes, el tamany es el que primer es veu. Un cop algu em va preguntar si ho calcava, doncs no, calcaro en cara em complica més el dibuix, almenys a mi, jo només necesito tenir el dibuix al costat.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada