Busqueu en aquest bloc

Laura l'autora del dibuix. Viatge a Nova Zelanda

Samarreta per Laura 34 anys

Aquesta és una samarreta molt especial per a una noia que fa temps vaig conèixer i admiro moltíssim per la seva personalitat, la força, el coratge, l'estima que transmet, entranyable, afable, és una gran persona que es va anar un bon dia a descobrir món i viatjant d'un país a un altre al final s'ha quedat en un país a l'altre costat del món a Nova Zelanda.


No recordo ni com ni quan ens vam conèixer, arran d'uns amics. El que he recordat avui és la nostra passió pel patinatge, jo vaig fer patinatge a l'escola, l'EGB era llavors, ella em va dir que de petita no va poder fer-ne, aquesta passió ens va portar a quedar per tornar a casa, eren altres temps i jo no tenia fills, acabava de treballar a les 19h. i ella una mica més tard, jo l'esperava a la porta de la seva feina i anàvem juntes a casa, teníem 15 quilòmetres per endavant, ens explicavem coses, passàvem una bona estona, i fèiem el que ens agradava patinar.
Gràcies Laura per aquells moments.

Des que va marxar no havíem parlat res de res, i ara arran d'una imatge que va posar al facebook vam començar a parlar, s'havia pintat a si mateixa, li vaig dir que m'agradava molt i que li pintaria en una samarreta.


Aquí la capseta amb la que li vaig enviar aquesta samarreta i la Brave.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada