Busqueu en aquest bloc

Brave indomable per Laura, Montse i Mireia. Viatge a Nova Zelanda

Samarreta per Laura

Avui m´han premiat perque m´han enviat una altre foto amb una des les samarretes que vaig pintar.
Normalment penjo la foto de la protagonista després de la samarreta, però aquesta l´he volgut posar la primera.

Samarreta per Laura 34 anys


Ja ho puc dir aquesta samarreta ha viatjat fins l´altre punta del món, a Nova Zelanda, ara que ja ha arribat al seu destí ja ho puc dir. La vaig pintar per una noia tant especial y tant "Brave" con la mateixa protagonista de la pel.licula de dibuixos.

La meva filla ara quan em demana que li posi alguna cosa a la tele em diu: "Mama posam la BRAVE...."

I vull escriure un troç de la pel.licula perque m´agrada molt:

HAY QUIEN DICE QUE NUESTRO DESTINO ESTA LIGADO A LA TIERRA
QUE ES TAN PARTE DE NOSOTROS COMO NOSOTROS DE ELLA
OTROS DICEN QUE NUESTRO SINO ESTÁ TEJIDO COMO UNA TELA
Y QUE EL DESTINO DE UNO SE ENTRELAZA CON OTROS MUCHOS
ES LO QUE TODOS BUSCAMOS O CONTRA LO QUE TODOS LUCHAMOS
HAY QUIEN NUNCA LO ENCUENTRA
O QUIEN ES FATALMENTE ATRAÍDO HACIA ÉL

I després ve la cançó que es maquisima:

LA CANÇÓ: VOLARÉ

ALLÁ DONDE EL VIENTO HABLA
Y EL CIELO ES MÁS AZUL
HACIA DONDE LAS ESTRELLAS
TE ILUMINAN CON SU LUZ

CORRERÉ
VOLARÉ, CON EL VIENTO CABALGARÉ
VOLARÉ, CON EL VIENTO CABALGARÉ
...

ALLÁ DONDE EL BOSQUE ESCONDE
SECRETOS QUE NUNCA SABRÁS
LAS MONTAÑAS SE HACEN ECO
DE HISTORIAS DE TIEMPO ATRÁS

CRUZARÉ RIOS Y VALLES
Y A LAS CUMBRES SUBIRÉ
SERÉ FUERTE COMO LAS ROCAS
Y ORGULLOSA GRITARÉ

CORRERÉ
VOLARÉ, CON EL VIENTO CABALGARÉ
VOLARÉ, CON EL VIENTO CABALGARÉ
...
GRITARÉ

M´encanta.... si podeu "sentiu-la"

Aquesta es una altre canço també molt maca:
A LA LUZ DEL SOL


I al final de la pel.licula continua:

HAY QUIEN DICE QUE EL DESTINO ESTÁ FUERA DE NUESTRO CONTROL
QUE EL DESTINO NO NOS PERTENECE
PERO YO SÉ QUE NO ES ASÍ
NUESTRO DESTINO ESTA DENTRO DE NOSOTROS
SÓLO TENEMOS QUE SER VALIENTES PARA PODER VERLO


Aquí us poso uns detalls, estic molt contenta del resultat.




Samarreta per Montse



Samarreta per Montse 38 anys

No m´he pogut resistir de fer-me una per mi ....


Samarreta per Mireia

06/03/13
Samarreta per Mireia 2 anys
Aquesta samarreta ha trigat a vindre, des de que vaig fer la primera per la Laura, la meva filla només vol veure la Brave, la Brave... no li volia fer la samarreta per que havia de ser una samarreta negra perque li destaqués el cabell, però despres de veure la seva afició em sabia greu no fer-li una per ella i vaig pensar que li podria fer en blau marí i aquí està.
En aquesta hi han dibuixats "los fuegos fatuos" tant nombrats a la pel.licula, en aquesta samarreta no hi podien faltar, i es que amb les altres dues samarretes quan les vaig fer, he de confesar que no haviem vist la pel.licula.


Aquí està el detall del nom a l´esquena.


No vaig poder evitar fer una foto de les dues samarretes.
Com veieu sempre hi ha una que queda millor que l´altre.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada