Busqueu en aquest bloc

Dani amb la bici. Samarreta negra maniga curta




Aquesta és una samarreta que em va demanar la dona del 
protagonista. Ell és Dani i ella Eva. Ella és una de les que em va animar a fer aquest bloc.
Fa temps que em va dir que li volia fer un regal diferent al seu marit i resulta que els nostres marits els agrada la bici i de tant en tant com entrenament rapid i planer surten de Santa Coloma i arriben fins a l'Hotel W, allà una tarda es van fer unes fotos espectaculars, Eva quan les va veure se li va encendre la llumeta.
Em va enviar aquestes dues fotos i em va dir que les reproduís en una samarreta.
La veritat és que em va costar començar, feia temps que no feia una figura humana, i resulta que és complicat, per encaixar, les proporcions, les corbes, feia temps que no dibuixava així, però m'ha agradat fer-ho i estic satisfeta amb el resultat.
Eva volia que fes amb detall la bici, perquè és un objecte molt estimat pel Dani, els dóna adrenalina, llibertat, alleujament, i amb bona companyia s'ho passen genial.


Com veieu no he volgut saturar la imatge de color només insinuar els colors i crear la forma.


Darrere hi ha el detall del disc de fré.


A la màniga hi ha el nom en Xinès.




Aquestes són les fotos amb les que he treballat.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada