Busqueu en aquest bloc

Dinosaures del Dinotren per Jordi. Samarreta blanca maniga curta




No podia faltar una samarreta pel meu fill, el meu príncep, i no sé com va anar, si m´ho va demanar ell o no, però  li vaig començar a fer aquesta samarreta. 

Ell volia dinosaures perquè durant tot el curs escolar han estat treballant els dinosaures i li encanten. La professora es va sorprendre de l´ entusiasme que van tenir tots els alumnes durant tot el curs sobre el tema dels dinosaures, portant material per poder coneixe´ls a fons.

El meu fill em va dir que sobretot havia de portar el revisor del tren. L´havia de posar en algun lloc però no quedava bé com a protagonista de la samarreta i per això està més avall. 

He de dir que estic molt contenta perquè els color no destenyeixen, i aguanten molt bé les rentades, aquesta samarreta l´he rentat infinitat de vegades.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada